Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1445 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1445 000S MAHLE

    Ocena:
numery handlowe:

351341601, 70818158, 8FK 351 341-601, ACP 1445 000P

numer części:

ACP 1445 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora PXV16
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka) SA
nr EAN 4057635040235
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1445 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S60 II, V40, V50, V60 I 1.6D/2.0D 01.10-08.19

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1445 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1445 000S producenta MAHLE

VOLVO

00000000036001128, 31291251, 31291929, 36000962, 36001128

numery OEM:
VOLVO      00000000036001128
VOLVO      3 129 1251
VOLVO      3 129 192 9
VOLVO      36000962
VOLVO      36001128
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1445 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.