Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0051 maxgear

Pompa wodna 47-0051 MAXGEAR

47-0051 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0051
Pompa wodna 47-0051

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:5 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5474

numer części:

47-0051

producent:

MAXGEAR

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem klinowym
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 5907558511741
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0051 MAXGEAR

POMPA WODY VW 1,8-2,0 95-

Pompa wodna 47-0051 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa wodna 47-0051 producenta MAXGEAR

AUDI

026121005F, 026121005K, 026121005L

VOLKSWAGEN

026121005F, 026121005K, 026121005L

numery OEM:
AUDI      026 121 005 F
AUDI      026 121 005 K
AUDI      026 121 005 L
AUDI      026121005F
AUDI      026121005K
AUDI      026121005L
SEAT      026 121 005 F
SEAT      026 121 005 K
SEAT      026 121 005 L
SEAT      026121005F
SEAT      026121005K
SEAT      026121005L
SKODA      026 121 005 F
SKODA      026 121 005 K
SKODA      026 121 005 L
SKODA      026121005F
SKODA      026121005K
SKODA      026121005L
VOLKSWAGEN      026 121 005 F
VOLKSWAGEN      026 121 005 K
VOLKSWAGEN      026 121 005 L
VOLKSWAGEN      026121005F
VOLKSWAGEN      026121005K
VOLKSWAGEN      026121005L

Zastosowanie Pompa wodna 47-0051 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.