Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0090 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0090 MAXGEAR

48-0090 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0090

przewidywany termin wysyłki: ?

Środa:4 szt.
:10 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2113

numer części:

48-0090

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ø koła pasowego [mm] 126
Ilość żeber 6
Ciężar netto [kg] 2
nr EAN 5901619508176
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0090 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. PEUGEOT 308/207 1,6HDI 100BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0090 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0090 producenta MAXGEAR

CITROËN

4007H0, 4007JC, 4007WL, 9647790780, 9659820880

PEUGEOT

4007JC, 4007WL

numery OEM:
CITROËN      4007H0
CITROËN      4007JC
CITROËN      4007WL
CITROËN      9647790780
CITROËN      9659820880
PEUGEOT      4007JC
PEUGEOT      4007WL
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0090 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.