Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0120 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0120 MAXGEAR

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0120

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 205
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 Banjo
nr EAN 5901619500637
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0120 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. VW T. AUDI A6 97- LE 655MM

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0120 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 52-0120 producenta MAXGEAR

AUDI

8E0611763K

VOLKSWAGEN

8E0611763E, 8E0611763F, 8E0611763K

SKODA

8E0611763K

numery OEM:
AUDI      8E0 611 763 K
SEAT      8E0 611 763 K
SKODA      8E0 611 763 K
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 E
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 F
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 K

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0120 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0120 MAXGEAR:

Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.