Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 61-0094 maxgear

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0094 MAXGEAR

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

HRB-9007

numer części:

61-0094

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558586275
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0094 MAXGEAR

WYSPRZ╩GLIK RENAULT 1,9DCI

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0094 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0094 producenta MAXGEAR

RENAULT

306201683R, 8200116459, 8200243494, 8200341798, 8200723260, 8200764618, 8200805656, 8200842580

NISSAN

30620AE800

numery OEM:
NISSAN      30620-AE800
NISSAN      30620AE800
RENAULT      30 62 016 83R
RENAULT      306201683R
RENAULT      82 00 116 459
RENAULT      82 00 243 494
RENAULT      82 00 341 798
RENAULT      82 00 723 260
RENAULT      82 00 764 618
RENAULT      82 00 805 656
RENAULT      82 00 842 580
RENAULT      8200116459
RENAULT      8200243494
RENAULT      8200341798
RENAULT      8200723260
RENAULT      8200764618
RENAULT      8200805656
RENAULT      8200842580

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0094 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0094 MAXGEAR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.