Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 61-5210 maxgear

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5210 MAXGEAR

61-5210 Wysprzęglik centralny sprzęgła MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

HRB-9049

numer części:

61-5210

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619545911
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5210 MAXGEAR

WYSPRZ╩GLIK SUZUKI SWIFT/SX4 1,3-2,0 05-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5210 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5210 producenta MAXGEAR

SUZUKI

2382079J00

FIAT

71742181

OPEL

4708776, 93193600

numery OEM:
FIAT      71742181
OPEL      47 08 776
OPEL      4708776
OPEL      93193600
SUZUKI      23820-79J00
SUZUKI      2382079J00
VAUXHALL      47 08 776
VAUXHALL      4708776
VAUXHALL      93193600
CHANGAN SUZUKI      23820-79J00
CHANGAN SUZUKI      2382079J00

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5210 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5210 MAXGEAR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.