Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0219 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0219 MAXGEAR

69-0219 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:9 szt.
:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-307015

numer części:

69-0219

producent:

MAXGEAR

Długość [mm] 360
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,612
nr EAN 5907558553093
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0219 MAXGEAR

DRą»EK KIER. OPEL VECTRA B LE/PR

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0219 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0219 producenta MAXGEAR

OPEL

0324186, 0324186SK, 1603198, 1603198S1, 1603206, 1603206SK, 324186SK

SAAB

4836557

numery OEM:
OPEL      03 24 186
OPEL      03 24 186 SK
OPEL      16 03 198
OPEL      16 03 198 S1
OPEL      16 03 206
OPEL      16 03 206 SK
OPEL      3 24 186 SK
SAAB      48 36 557
VAUXHALL      90498181
VAUXHALL      90498181 SK
VAUXHALL      90540319
VAUXHALL      90540319 S1

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0219 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0219 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.