Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0275 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 MAXGEAR

69-0275 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:5 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-304015

numer części:

69-0275

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 78
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm] 18
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
nr EAN 5907558553734
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. IVECO DAILY 89-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 ma zastosowanie do modeli samochodów

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 producenta MAXGEAR

IVECO

001903652, 093800662, 093804059, 1903652, 503474983, 503642467, 93800662, 93804059

numery OEM:
IVECO      0 0190 3652
IVECO      0 9380 0662
IVECO      0 9380 4059
IVECO      1903652
IVECO      5 0347 4983
IVECO      5 0364 2467
IVECO      93800662
IVECO      93804059

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0275 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.