Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0281 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0281 MAXGEAR

69-0281 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-305011

numer części:

69-0281

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1 1/2x20 UNF
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 290
nr EAN 5907558552898
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0281 MAXGEAR

DRą»EK KIER. FORD ESCORT LE/PR 83-90

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0281 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0281 producenta MAXGEAR

FORD

6127726, 6185334, 87AB3L519BA

numery OEM:
FORD      6127726
FORD      6185334
FORD      87AB3L519BA

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0281 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0281 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.