Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0296 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0296 MAXGEAR

69-0296 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-305026

numer części:

69-0296

producent:

MAXGEAR

Długość [mm] 100
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,312
nr EAN 5907558553666
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0296 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. FORD TRANSIT 91-99 LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0296 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0296 producenta MAXGEAR

FORD

1039103, 1047145, 6517364, 6687191

numery OEM:
FORD      1 039 103
FORD      1 047 145
FORD      6 517 364
FORD      6 687 191
FORD USA      92VB3289AA
FORD USA      92VX3270AA
FORD USA      97VB3289AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0296 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0296 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.