Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0352 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0352 MAXGEAR

69-0352 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-310003

numer części:

69-0352

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 20137 02
nr EAN 5907558554175
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0352 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. VOLVO C70/S70/V70 LE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0352 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0352 producenta MAXGEAR

VOLVO

271598, 3546267

numery OEM:
VOLVO      271598
VOLVO      3546267

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0352 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0352 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.