Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0464 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0464 MAXGEAR

69-0464 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301099

numer części:

69-0464

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,5
parzyste numery artykułów 35282 02
nr EAN 5907558593884
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0464 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. VW PASSAT/CADDY 04- LE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0464 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0464 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

1K0423811K

SEAT

1K0423811K

SKODA

1K0423811K

AUDI

1K0423811K

numery OEM:
AUDI      1K0 423 811 K
SEAT      1K0 423 811 K
SKODA      1K0 423 811 K
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 K
FAW-AUDI      1K0 423 811 K
FAW-VW      1K0 423 811 K
SVW      1K0 423 811 K
SVW      1KD 423 811 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0464 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0464 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.