Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0488 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0488 MAXGEAR

69-0488 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-307037

numer części:

69-0488

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wymiar gwintu M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 25323 02
nr EAN 5901619504093
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0488 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. OPEL VECTRA C PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0488 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0488 producenta MAXGEAR

SAAB

12781813, 12787822, 12801424, 1603228, 5235668, 5239322, 93172255

FIAT

77363712

OPEL

1603228, 93172255

numery OEM:
FIAT      77363712
OPEL      16 03 228
OPEL      93172255
SAAB      12781813
SAAB      12787822
SAAB      12801424
SAAB      16 03 228
SAAB      5235668
SAAB      5239322
SAAB      93172255
VAUXHALL      16 03 228
VAUXHALL      93172255

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0488 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0488 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.