Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0832 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 MAXGEAR

69-0832 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-314018

numer części:

69-0832

producent:

MAXGEAR

parzyste numery artykułów 42482
Długość [mm] 231
Grubość [mm] 86,0
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Rozmiar klucza 19
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,88
nr EAN 5902659703309
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. MAZDA CX-7/CX-9 2,2D/2,3TURBO 07- LE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 producenta MAXGEAR

MAZDA

EG2132290, EG2132290A, EG2132290B, TD1132290, TD1132290A, TD1132290B

numery OEM:
MAZDA      EG21-32-290
MAZDA      EG21-32-290A
MAZDA      EG21-32-290B
MAZDA      TD11-32-290
MAZDA      TD11-32-290A
MAZDA      TD11-32-290B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.