Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-0412 maxgear

Sworzeń wahacza 72-0412 MAXGEAR

72-0412 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0412
Sworzeń wahacza 72-0412
72-0412

    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-404011

numer części:

72-0412

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Wymiar gwintu 20x1
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 48/53
Wymiar stożka [mm] 24
Numer artykułu zalecanego dodatku 35347 01
nr EAN 5907558518740
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0412 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA IVECO P. DAILY 86- LE/PR

Sworzeń wahacza 72-0412 ma zastosowanie do modeli samochodów

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Sworzeń wahacza 72-0412 producenta MAXGEAR

IVECO

504212584, 504212586

numery OEM:
IVECO      504212584
IVECO      504212586

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0412 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.