Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L80205 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L80205 MONROE

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L80205

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,800
Wymiar gwintu M15x1,5/M18x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096460593
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L80205 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 355,5mm) pasuje do: CHRYSLER 300C, DODGE CHALLENGER 2.7-6.4 09.04-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L80205 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L80205 producenta MONROE

CHRYSLER

68028831AA, 68028831AB, 68028831AC

numery OEM:
CHRYSLER      68028 831AA
CHRYSLER      68028 831AB
CHRYSLER      68028 831AC

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L80205 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L80205 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.