przewidywany termin wysyłki: ?
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 54,1 |
| Wysokość [mm] | 62 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16,2 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 7 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7 |
| nr EAN | 4044197317042 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza CH-SB-2457 MOOG
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
4656012AB, 4656012AC, 4656012AD, 4656012AF
4656012AC, 4656012AE
| CHRYSLER | 4656012AB | |
| CHRYSLER | 4656012AC | |
| CHRYSLER | 4656012AD | |
| CHRYSLER | 4656012AF | |
| DODGE | 4656012AC | |
| DODGE | 4656012AE |
Zastosowanie Tuleja wahacza CH-SB-2457 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza CH-SB-2457 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.