Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2125179 nk

Zacisk hamulca 2125179 NK

    Ocena:
numer części:

2125179

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2125180
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 28
nr EAN 5700750077486
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8648013 Tłoczek, zacisk hamulca
8825026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947013 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125179 NK

ZACISK HAM. FORD P. GALAXY/MONDEO/S-MAX 1,6-2,5 06-15 LE

Zacisk hamulca 2125179 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Zacisk hamulca 2125179 producenta NK

LAND ROVER

LR000569, LR015387

FORD

1379933, 1432362, 1583140, 6G912B302AA, 6G912B302AB, 6G912B302AC

VOLVO

8603753

numery OEM:
FORD      1379933
FORD      1432362
FORD      1583140
FORD      6G912B302AA
FORD      6G912B302AB
FORD      6G912B302AC
VOLVO      8603753
LAND ROVER      LR000569
LAND ROVER      LR015387
zamienniki:
11.9601-9745.2
brak
ATE
DC83718
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
13012125179
brak
SBS
F 24 132
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125179 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.