Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 2.0 P400e Hybrid 4x4 (2017.10-???) 300km » 2130189 nk
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 2.0 P400e Hybrid 4x4 (2017.10-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2130189 NK

    Ocena:
numer części:

2130189

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2130190
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]294
nr EAN5703858922641
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8630019 Tłoczek, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2130189 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN P. C4 1,6-1,8 HDI 12- LE
numery OEM:
CHRYSLER      5191239AA
CITROËN      16 074 993 80
DODGE      5191239AA
MITSUBISHI      4605A257
MITSUBISHI      4605A475
MITSUBISHI      4605A859
MITSUBISHI      4605A861
PEUGEOT      16 074 993 80
JEEP      5191239AA

Zastosowanie Zacisk hamulca 2130189 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.