Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C8 Avant (4A5) 50 TDI Mild Hybrid quattro (2018.05-???) 286km » 2133103 nk
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 50 Tdi Mild Hybrid Quattro (2018.05-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133103 NK

    Ocena:
numer części:

2133103

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133104
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
nr EAN5703858236724
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699036 Tłoczek, zacisk hamulca
8833009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133103 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. W124/W201/W202 1,8-3,2 82-01 LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      124 420 02 83
MERCEDES-BENZ      14234698
MERCEDES-BENZ      201 420 00 83
MERCEDES-BENZ      201 420 02 83
MERCEDES-BENZ      A124 420 02 83
MERCEDES-BENZ      A201 420 00 83
MERCEDES-BENZ      A201 420 02 83

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133103 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.