Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 214098 nk

Zacisk hamulca 214098 NK

214098 Zacisk hamulca NK

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

214098

producent:

NK

parzyste numery artykułów 214097
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 325
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 350
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 354
nr EAN 5703858930905
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8640007 Tłoczek, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214098 NK

ZACISK HAM. LAND ROVER T. DISCOVERY/RANGE ROVER 2,7-5,0 4X4 02- PR

Zacisk hamulca 214098 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Zacisk hamulca 214098 producenta NK

LAND ROVER

DSB500040, LR010574, S0B500040, S0B500042, SOB500040, SOB500042

numery OEM:
LAND ROVER      DSB500040
LAND ROVER      LR010574
LAND ROVER      S0B500040
LAND ROVER      S0B500042
LAND ROVER      SOB500040
LAND ROVER      SOB500042

Zastosowanie Zacisk hamulca 214098 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.