Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat PANDA Furgon/hatchback (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (2004.10-2006.12) 70km » 214855 nk
wybrany samochód: 
Fiat Panda Furgon/hatchback (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (2004.10-2006.12) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214855 NK

214855 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

214855

producent:

NK

Status produktu: niedostępny
parzyste numery artykułów214856
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]36
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]281
nr EAN5703858240905
Status produktu: niedostępny

skład zestawu:
8648006 Tłoczek, zacisk hamulca
8848013 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214855 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
VOLVO      1330414
VOLVO      13304142
VOLVO      3530755
VOLVO      35307552
zamienniki:
RX36101A0
brak
FTE automotive GmbH
0 986 473 144
brak
BOSCH
1301214855
brak
SBS
F 86 042
brak
BREMBO
FCL692341
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca 214855 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.