Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5034720 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034720 NK

5034720 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
nk 5034720

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:2 szt.
:3 szt. wysyłka Wtorek
:3 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

5034720

producent:

NK

Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x1,5
nr EAN 5703858466015
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034720 NK

KOĐC. DR. KIER. VW A80/PASSAT 81-88 LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034720 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034720 producenta NK

AUDI

811419812A

VOLKSWAGEN

811419812A

numery OEM:
AUDI      811 419 812 A
SEAT      811 419 812 A
SKODA      811 419 812 A
VOLKSWAGEN      811 419 812 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034720 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.