przewidywany termin wysyłki: ?
| Ciężar [kg] | 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 15,3 |
| nr EAN | 8435130392398 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 017-00180-151 RTS
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
8E0501522N
4B0501522D, 4B0501522E, 8E0501522L, 8E0501522N
8E0501522N
| AUDI | 4B0501522D | |
| AUDI | 4B0501522E | |
| AUDI | 8E0501522L | |
| AUDI | 8E0501522N | |
| SKODA | 8E0501522N | |
| VOLKSWAGEN | 8E0501522N | |
| FAW-AUDI | 8E0501522N | |
| SVW | 8E0501522N |
Zastosowanie Tuleja wahacza 017-00180-151 RTS w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.