Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 92-02384 rts

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02384 RTS

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

92-02384

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M16x1
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 263
Ciężar [kg] 0,556
nr EAN 8435130309570
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02384 RTS

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02384 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02384 producenta RTS

NISSAN

4852106R05, 4852106R06, 4852171E00, 4852171E06, 4852171L00, 4852171V06, 4852171V08, 4852172E00, 4852172E06, 4852172E08, 4852172L00, 4852172V06

INFINITI

4852172V06

numery OEM:
NISSAN      48521-06R05
NISSAN      48521-06R06
NISSAN      48521-71E00
NISSAN      48521-71E06
NISSAN      48521-71L00
NISSAN      48521-71V06
NISSAN      48521-71V08
NISSAN      48521-72E00
NISSAN      48521-72E06
NISSAN      48521-72E08
NISSAN      48521-72L00
NISSAN      48521-72V06
INFINITI      48521-72V06

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02384 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02384 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.