| Średnica [mm] | 200 |
| Ilość zębów | 18 |
| Pojedyncze części, patrz: lista części | |
| nr EAN | 4013872768776 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 3000 950 025 SACHS
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
2004Y5, 2004Z6, 2050K8, 2050L8, 2050N5, 205152, 2051E2, 2051E4, 2051E7, 2051H9, 2051J0, 2051R9, 2051W0, 2051Z8, 205284, 205285, 2052C4, 2052E0, 2052E1, 2052T3, 2055FZ, 2055V9, 2055W2
2004Y5, 2004Z6, 2050K8, 2050L8, 2050N5, 2051E2, 2051E4, 2051E7, 2051H9, 2051J0, 2051R9, 2051W0, 2051Z8, 205285, 2052E1, 2052T3, 2055FZ, 2055V9, 2055W2
| CITROËN | 2004 Y5 | |
| CITROËN | 2004 Z6 | |
| CITROËN | 2050 K8 | |
| CITROËN | 2050 L8 | |
| CITROËN | 2050 N5 | |
| CITROËN | 2051 E2 | |
| CITROËN | 2051 E4 | |
| CITROËN | 2051 E7 | |
| CITROËN | 2051 H9 | |
| CITROËN | 2051 J0 | |
| CITROËN | 2051 R9 | |
| CITROËN | 2051 W0 | |
| CITROËN | 2051 Z8 | |
| CITROËN | 2052 85 | |
| CITROËN | 2052 E1 | |
| CITROËN | 2052 T3 | |
| CITROËN | 2055 FZ | |
| CITROËN | 2055 V9 | |
| CITROËN | 2055 W2 | |
| PEUGEOT | 2004 Y5 | |
| PEUGEOT | 2004 Z6 | |
| PEUGEOT | 2050 K8 | |
| PEUGEOT | 2050 L8 | |
| PEUGEOT | 2050 N5 | |
| PEUGEOT | 2051 52 | |
| PEUGEOT | 2051 E2 | |
| PEUGEOT | 2051 E4 | |
| PEUGEOT | 2051 E7 | |
| PEUGEOT | 2051 H9 | |
| PEUGEOT | 2051 J0 | |
| PEUGEOT | 2051 R9 | |
| PEUGEOT | 2051 W0 | |
| PEUGEOT | 2051 Z8 | |
| PEUGEOT | 2052 84 | |
| PEUGEOT | 2052 85 | |
| PEUGEOT | 2052 C4 | |
| PEUGEOT | 2052 E0 | |
| PEUGEOT | 2052 E1 | |
| PEUGEOT | 2052 T3 | |
| PEUGEOT | 2055 FZ | |
| PEUGEOT | 2055 V9 | |
| PEUGEOT | 2055 W2 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 3000 950 025 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł 3000 950 025 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.