Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.6 16V (JA0B, JA04, JA11, JA00) (1998.04-1999.10) 107km » 7576002 sasic
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.6 16v (ja0b, Ja04, Ja11, Ja00) (1998.04-1999.10) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 7576002 SASIC

7576002 Sworzeń wahacza SASIC

    Ocena:
numer części:

7576002

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Średnica przegubu [mm]16,5
dla numeru OE1679382
nr EAN3660872391261
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7576002 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16,5mm) pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION, MAZDA 2 1.2-2.0 11.01-12.12
numery OEM:
FORD      1207447
FORD      1207448
FORD      1212807
FORD      1212808
FORD      1679382
FORD      2S613042AF
FORD      2S613395AB
MAZDA      DD3234300A
MAZDA      DD3234350A

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7576002 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.