Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Toyota SUPRA (DB_) 3.0 GR (DB41, DB42, DB43, DB45, DB46) (2019.03-???) 340km » 9006269 sasic
wybrany samochód: 
Toyota Supra (db_) 3.0 Gr (db41, Db42, Db43, Db45, Db46) (2019.03-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006269 SASIC

9006269 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC

    Ocena:
numer części:

9006269

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2M14x1,25
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Długość [mm]277
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
dla numeru OE9946948
nr EAN3660872332806
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006269 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 277mm) pasuje do: FIAT PUNTO 1.1-1.8 09.93-03.12
numery OEM:
FIAT      7701491
FIAT      9946948

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006269 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.