Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) (2001.03-2004.08) 207km » 9006884 sasic
wybrany samochód: 
Citroën C5 I (dc_) 3.0 V6 (dcxfxc, Dcxfxf) (2001.03-2004.08) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006884 SASIC

9006884 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC

    Ocena:
numer części:

9006884

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 2M20x1,5
Rozmiar gwintu 1M16x1,5
Długość [mm]379
dla numeru OE4059924
parzyste numery artykułów9006885
nr EAN3660872369758
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006884 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) P (dł.: 379mm) pasuje do: FORD FIESTA VI, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, TRANSIT V363 1.25-3.2D 01.00-12.18
numery OEM:
FORD      1370710
FORD      4059924

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006884 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.