Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi E-TRON GT sedan (F83, F8P) S quattro (2024-???) 680km » 3337 sidem
wybrany samochód: 
Audi E-tron Gt Sedan (f83, F8p) S Quattro (2024-???) 680km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 3337 SIDEM

3337 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

3337

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Zbieżność stożka1/8
Długość [mm]220
Wymiar gwintuFM14x1,5R
Wymiar stożka [mm]14,3
parzyste numery artykułów3336
nr EAN5413978114566
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 3337 SIDEM

numery OEM:
FORD      1 058 378
FORD      1 092 377
FORD      1 234 258
SEAT      7M0 422 818
SEAT      7M0 422 818 A
SEAT      7M0 422 818 B
SEAT      7M3 422 818
VOLKSWAGEN      7M0 422 818
VOLKSWAGEN      7M0 422 818 A
VOLKSWAGEN      7M0 422 818 B
VOLKSWAGEN      7M3 422 818
FORD USA      3M21 3280 AA
FORD USA      95VW 3280 BB
FORD USA      95VW 3280 BC

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 3337 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 3337 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.