Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Porsche TAYCAN (Y1A) Turbo S (Y1AFM1) (2023-???) 952km » 53080 sidem
wybrany samochód: 
Porsche Taycan (y1a) Turbo S (y1afm1) (2023-???) 952km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 53080 SIDEM

53080 Sworzeń wahacza SIDEM

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

53080

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia, na dole
Tylko w połączeniu zPatented for DE-FR
nr EAN5413978181780
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 53080 SIDEM

numery OEM:
CITROËN      3640 58
CITROËN      3640 69
CITROËN      3640 72
PEUGEOT      3640 58
PEUGEOT      3640 69
PEUGEOT      3640 72

Zastosowanie Sworzeń wahacza 53080 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 53080 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.