Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 7936 sidem

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7936 SIDEM

7936 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7936

producent:

SIDEM

Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 171
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,2
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,25R
parzyste numery artykułów 7937
nr EAN 5413978169320
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7936 SIDEM

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7936 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7936 producenta SIDEM

CITROËN

381755

PEUGEOT

381755

numery OEM:
CITROËN      3817 55
PEUGEOT      3817 55

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7936 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7936 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.