Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 93010 sidem

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 93010 SIDEM

93010 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SIDEM

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93010

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM16x1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16x1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 286
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978233045
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 93010 SIDEM

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 93010 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 93010 producenta SIDEM

JEEP

52089292AC, 68066486AA, Partof

numery OEM:
JEEP      52089 292AC*
JEEP      68066 486AA
JEEP      Part of

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 93010 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 93010 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.