przewidywany termin wysyłki: ?
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 7316571742274 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35030 SKF
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
4830452040, 4830452041, 4830452050, 4830452051, 486190D010, 486190D011, 486190D031, 486190H010, 4861952040
51726SAA003, 51726SAA013, 51726SFA005
486190D011
4174158J00
503557, 5035C2
503557, 5035C2
| CITROËN | 5035.57 | |
| CITROËN | 5035.C2 | |
| DAIHATSU | 48619-0D011 | |
| HONDA | 51726-SAA-003 | |
| HONDA | 51726-SAA-013 | |
| HONDA | 51726-SFA-005 | |
| PEUGEOT | 5035.57 | |
| PEUGEOT | 5035.C2 | |
| SUZUKI | 41741-58J00 | |
| TOYOTA | 48304-52040 | |
| TOYOTA | 48304-52041 | |
| TOYOTA | 48304-52050 | |
| TOYOTA | 48304-52051 | |
| TOYOTA | 48619-0D010 | |
| TOYOTA | 48619-0D011 | |
| TOYOTA | 48619-0D031 | |
| TOYOTA | 48619-0H010 | |
| TOYOTA | 48619-52040 | |
| HYUNDAI | 54612-B9000 |
Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35030 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora VKD 35030 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.