
| Liczba zębów 1 | 126 |
| Liczba pasków | 1 |
| Liczba rolek kierunkowych | 2 |
| Masa [g] | 1883 |
| Szerokość 1 [mm] | 27 |
| nr EAN | 3413521510151 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.520 SNR
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
119A06559R, 130706246R, 130775630R, 130C13130R, 7700108920, 7700114860, 7701472182, 7701477022, 7701479043, 8200045127, 8200061345, 8200086697, 8200222092, 8200499908, 8200499909, 8200542739, 8200676403, 8200676404, 8200989169, 8200989172, 8200989174
| MITSUBISHI | MW30620725 | |
| NISSAN | 130775630R | |
| NISSAN | 16806-00Q0F | |
| NISSAN | 21010-00Q0K | |
| NISSAN | 8200989174 | |
| OPEL | 4409959 | |
| OPEL | 4412355 | |
| OPEL | 4416576 | |
| OPEL | 4430896 | |
| OPEL | 4433629 | |
| OPEL | 4449049 | |
| RENAULT | 119A06559R | |
| RENAULT | 130706246R | |
| RENAULT | 130775630R | |
| RENAULT | 130C13130R | |
| RENAULT | 7700108920 | |
| RENAULT | 7700114860 | |
| RENAULT | 7701472182 | |
| RENAULT | 7701477022 | |
| RENAULT | 7701479043 | |
| RENAULT | 8200045127 | |
| RENAULT | 8200061345 | |
| RENAULT | 8200086697 | |
| RENAULT | 8200222092 | |
| RENAULT | 8200499908 | |
| RENAULT | 8200499909 | |
| RENAULT | 8200542739 | |
| RENAULT | 8200676403 | |
| RENAULT | 8200676404 | |
| RENAULT | 8200989169 | |
| RENAULT | 8200989172 | |
| RENAULT | 8200989174 | |
| VAUXHALL | 93161016 | |
| VAUXHALL | 93161482 | |
| VAUXHALL | 93188702 | |
| VAUXHALL | 93198565 | |
| VAUXHALL | 93198653 | |
| VOLVO | 30620725 | |
| VOLVO | 31303112 | |
| DACIA | 130775630R | |
| DACIA | 8200989174 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.520 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.520 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.