Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 4170 tomex-c

SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. RENAULT CLIO 05- 4170 TOMEX-C

    Ocena:
numer części:

4170

producent:

TOMEX-C

VW POLO (9N_) 10/01- - SKODA FABIA Combi (6Y5) 04/00-
ze stykiem zużycia
z dodatkami
oś tylna
Grubość [mm] : 17
Długość [mm] : 87
Wysokość [mm] : 52,9
Ciężar [kg] : 0,85
Ilość wskaźników zużycia okładzin : 1
System hamulcowy : TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] : 260
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 23554170
Numer dostawcy: 16-15
Kod GTU: GTU_07
VW POLO (9N_) 10/01- - SKODA FABIA Combi (6Y5) 04/00-
ze stykiem zużycia
z dodatkami
oś tylna
Grubość [mm] : 17
Długość [mm] : 87
Wysokość [mm] : 52,9
Ciężar [kg] : 0,85
Ilość wskaźników zużycia okładzin : 1
System hamulcowy : TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] : 260
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 23554170
Numer dostawcy: 16-15
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. RENAULT CLIO 05- 4170 TOMEX-C

SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. RENAULT CLIO 05- 4170 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. RENAULT CLIO 05- 4170 producenta TOMEX-C

VOLKSWAGEN

6Q0698451, 6Q0698451B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      6Q0698451
VOLKSWAGEN      6Q0698451B
VAG      6Q0698451
VAG      6Q0698451B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie SPRĘŻYNKI DO SZCZĘK HAM. RENAULT CLIO 05- 4170 TOMEX-C w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.