przewidywany termin wysyłki: ?
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Wersja | B |
| Ilość na oś | 2 |
| Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | |
| dla numeru OE | 191 407 181E |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
| Szerokość [mm] | 24 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 102 775 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
191407181D, 191407181E, 357407181
191407181D, 191407181E, 357407181
| SEAT | 191 407 181D | |
| SEAT | 191 407 181E | |
| SEAT | 357 407 181 | |
| VOLKSWAGEN | 191 407 181D | |
| VOLKSWAGEN | 191 407 181E | |
| VOLKSWAGEN | 357 407 181 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 102 775 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.