Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi E-TRON GT sedan (F83, F8P) S quattro (2024-???) 680km » 115 994 topran
wybrany samochód: 
Audi E-tron Gt Sedan (f83, F8p) S Quattro (2024-???) 680km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 TOPRAN

115 994 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

115 994

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Pojedyncze części, patrz: lista części
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Rodzaj filtraFiltr sitowy
dla numeru OE01M 398 KIT03
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
108 751 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
108 753 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 80 B4, A3, A4 B5, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, FORD GALAXY I, SEAT IBIZA III, VW GOLF IV, PASSAT B5, PASSAT B5.5, SHARAN 1.4-4.2 09.91-03.10
numery OEM:
AUDI      01M 398 KIT03
VOLKSWAGEN      01M 398 KIT03

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.