Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 230 Kompressor (203.240) (2004.02-2007.08) 192km » 408 327 topran
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s203) C 230 Kompressor (203.240) (2004.02-2007.08) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 408 327 TOPRAN

408 327 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:6 szt.
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

408 327

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 408 327 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego przód L/P pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 420 00 85
MERCEDES-BENZ      169 420 16 85
MERCEDES-BENZ      169 420 17 85
MERCEDES-BENZ      A169 420 00 85
MERCEDES-BENZ      A169 420 16 85
MERCEDES-BENZ      A169 420 17 85
zamienniki:

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 408 327 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.