Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 501 132 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 501 132 TOPRAN

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

501 132

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 500 787
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 501 132 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), X3 (E83) 1.9-3.0D 12.97-07.06

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 501 132 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 501 132 producenta TOPRAN

BMW

24111423605, 24117507643, 24117510010

numery OEM:
BMW      2411 1 423 605
BMW      2411 7 507 643
BMW      2411 7 510 010

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 501 132 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 501 132 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.