Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BDA686 trw

Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA686 TRW

BDA686 Mocowanie, zacisk hamulcowy TRW
150.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BDA686

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 16
nr EAN 3322937793136
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA686 TRW

Jarzmo zacisku hamulcowego tył L/P pasuje do: AUDI A3 SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, TOLEDO III SKODA SUPERB II, YETI VW GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, JETTA III 1.2-3.2 02.03-12.17

Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA686 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA686 producenta TRW

SEAT

1K0505435M, 1K0505435Q, 1K0505436M, 1K0505436Q, 1K0615425E, 1K0615425M

SKODA

1K0505435M, 1K0505435Q, 1K0505436M, 1K0505436Q, 1K0615425M

AUDI

1K0505435M, 1K0505435Q, 1K0505436M, 1K0505436Q, 1K0615425E, 1K0615425M

VOLKSWAGEN

1K0505435M, 1K0505435Q, 1K0505436M, 1K0505436Q, 1K0615425E, 1K0615425M

numery OEM:
AUDI      1K0 505 435 M
AUDI      1K0 505 435 Q
AUDI      1K0 505 436 M
AUDI      1K0 505 436 Q
AUDI      1K0 615 425 E
AUDI      1K0 615 425 M
SEAT      1K0 505 435 M
SEAT      1K0 505 435 Q
SEAT      1K0 505 436 M
SEAT      1K0 505 436 Q
SEAT      1K0 615 425 E
SEAT      1K0 615 425 M
SKODA      1K0 505 435 M
SKODA      1K0 505 435 Q
SKODA      1K0 505 436 M
SKODA      1K0 505 436 Q
SKODA      1K0 615 425 M
VOLKSWAGEN      1K0 505 435 M
VOLKSWAGEN      1K0 505 435 Q
VOLKSWAGEN      1K0 505 436 M
VOLKSWAGEN      1K0 505 436 Q
VOLKSWAGEN      1K0 615 425 E
VOLKSWAGEN      1K0 615 425 M

Zastosowanie Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA686 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA686 TRW:

Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.