Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Fiat PANDA Furgon/hatchback (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (2004.10-2006.12) 70km » BWD169 trw
wybrany samochód: 
Fiat Panda Furgon/hatchback (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (2004.10-2006.12) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWD169 TRW

BWD169 Cylinderek hamulcowy TRW

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD169

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica [mm]19
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937011872
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD169 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: RENAULT 4 0.8/1.1 10.62-10.88
numery OEM:
RENAULT      08 54 697 700
RENAULT      08 70 313 500
RENAULT      77 01 365 382
RENAULT      854697700
RENAULT      870313500
zamienniki:
A 12 004
brak
BREMBO
FHW025
brak
FERODO
3602
brak
Car S.p.A (InterCar)
5004169
brak
GIRLING
803903
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD169 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD169 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWD169zobacz instrukcję montażu BWD169

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.