Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel FRONTERA B (U99) 2.2 DTI (6B_66, 6B_76) (2002.09-2004.07) 120km » DB4260 trw
wybrany samochód: 
Opel Frontera B (u99) 2.2 Dti (6b_66, 6b_76) (2002.09-2004.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4260 TRW

DB4260 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4260
Bęben hamulcowy DB4260
DB4260
trw DB4260 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4260 trw
Bęben hamulcowy DB4260 trw
Bęben hamulcowy DB4260 trw
Bęben hamulcowy DB4260 trw
170.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4260

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego200
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]51
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937279784
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4260 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CHERY COWIN SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, MII VW LOAD UP!, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, UP! 1.0-Electric 02.93-08.20
numery OEM:
SEAT      6X0 609 617 A
VOLKSWAGEN      6X0 609 617 A
FAW-VW      L1GD609617
CHERY      A113502031BB

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4260 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4260 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.