Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1346 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1346 TRW

GDB1346 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1346
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1346
GDB1346
trw GDB1346 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1346 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1346 trw
80.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

23091

numer części:

GDB1346

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01025/450
Wysokość [mm] 61
Długość [mm] 61,5
Grubość [mm] 15,5
nr EAN 3322937210787
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1346 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: OPEL KADETT E, OMEGA A, OMEGA B, SENATOR B, VECTRA B, SAAB 900 II, 9-3, 9-5 1.6-3.6 09.84-12.09

Klocki hamulcowe GDB1346 mają zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE klocków hamulcowych GDB1346 producenta TRW

OPEL

09192125, 1605026, 1605031, 1605047, 1605617, 1605618, 1605006, 1605786, 1605883, 90487271, 9193476, 9195058, 9201354, 93169000, 93169001

SAAB

4836987, 4837241, 5057336

numery OEM:
OPEL      09192125
OPEL      16 05 026
OPEL      16 05 031
OPEL      16 05 047
OPEL      16 05 617
OPEL      16 05 618
OPEL      1605006
OPEL      1605786
OPEL      1605883
OPEL      90487271
OPEL      9193476
OPEL      9195058
OPEL      9201354
OPEL      93169000
OPEL      93169001
SAAB      4836987
SAAB      4837241
SAAB      5057336
VAUXHALL      16 05 026
VAUXHALL      16 05 031
VAUXHALL      16 05 047
VAUXHALL      16 05 617
VAUXHALL      16 05 618
VAUXHALL      90487271
VAUXHALL      9193476
VAUXHALL      9195058
VAUXHALL      9201354
VAUXHALL      93169000
VAUXHALL      93169001
CADILLAC      90487271
zamienniki:
597109
brak
VALEO
206 124
brak
TOPRAN
363702160649
brak
MAGNETI MARELLI
363702160653
brak
MAGNETI MARELLI
363702160271
brak
MAGNETI MARELLI
9480
brak
OPTIMAL
FSL1117
brak
FERODO
FSL973
brak
FERODO
FQT1117
brak
FERODO
BL1785A3
brak
FTE automotive GmbH
24862
brak
LEMFÖRDER
223604
brak
NK
223612
brak
NK
1501223604
brak
SBS
21050.175.1
brak
ZIMMERMANN
V40-8017
brak
VAICO
V40-8019
brak
VAICO
36624/1 OE
brak
A.B.S.
601098
brak
VALEO

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1346 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1346 TRW:

Grzegorz, Tychy
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Tarnowskie Góry
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Rafał, Czosnów
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Adam,
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Roman, Nowa Ruda
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Otrębusy
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Kazimierz, IWKOWA
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1346zobacz instrukcję montażu GDB1346

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.