Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.0 E 16V (1992.07-1994.07) 140km » JAR1061 trw
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.0 E 16v (1992.07-1994.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 TRW

JAR1061 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR1061
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061
JAR1061
trw JAR1061 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny

    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR1061

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Długość [mm]275
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
dla numeru OE6Q0 423 803 B
dla numeru OE6Q0 423 804 B
dla numeru OE6Q0 423 803 E
dla numeru OE6Q0 423 804 E
dla numeru OE6Q0 423 803 P
dla numeru OE6Q0 423 804 P
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937930739
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
JBE210 Zestaw osłon, układ kierowniczy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 275mm, z osłoną) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK VW FOX 1.0-2.0 08.99-
numery OEM:
SEAT      6Q0 423 803 B
SEAT      6Q0 423 803 E
SEAT      6Q0 423 803 P
SEAT      6Q0 423 804 B
SEAT      6Q0 423 804 E
SEAT      6Q0 423 804 P
SEAT      6Q2 423 055 E
SEAT      6Q2 423 055 F
SKODA      6Q0 423 803 B
SKODA      6Q0 423 803 E
SKODA      6Q0 423 803 P
SKODA      6Q0 423 804 B
SKODA      6Q0 423 804 E
SKODA      6Q0 423 804 P
SKODA      6Q2 423 055 E
SKODA      6Q2 423 055 F
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 P

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 TRW:

Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR1061zobacz instrukcję montażu JAR1061

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.