Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » PHA146 trw

Przewód hamulcowy elastyczny PHA146 TRW

PHA146 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHA146

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHA146

producent:

TRW

Długość [mm] 330
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
nr EAN 3322937078011
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHA146 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 330mm, M10x1/M10x1) pasuje do: DAIHATSU HIJET, TOYOTA CARINA IV, COROLLA, CRESSIDA, DYNA 200, LAND CRUISER, LITEACE, MODEL F 1.0-4.2D 09.79-
numery OEM:
TOYOTA      90940-31303
TOYOTA      90947-02137
TOYOTA      90947-02221
TOYOTA      90947-02228
TOYOTA      90947-02293
TOYOTA      90947-02327
TOYOTA      90947-02386
TOYOTA      90947-02424
TOYOTA      90947-02469
TOYOTA      90947-02531
TOYOTA      96816-50320
TOYOTA      96920-31221
TOYOTA      96940-30305
TOYOTA      96940-31303
TOYOTA      96940-31305
TOYOTA      96940-33005
TOYOTA      96940-33054
TOYOTA      96940-33055
TOYOTA      969403300586
TOYOTA      969403305486
TOYOTA      969403305586
TOYOTA      96950-33305
zamienniki:
440019030350
brak
MAGNETI MARELLI
T 83 039
brak
BREMBO
T 83 042
brak
BREMBO
T 83 074
brak
BREMBO
SL 4025
brak
A.B.S.
HBS4507
brak
QUINTON
9001146
brak
GIRLING
854509
brak
NK
854511
brak
NK

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHA146 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHA146 TRW:

Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.