Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.0 TFSI quattro (2008.10-2011.08) 290km » PMK606 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C6 (4fh) 3.0 Tfsi Quattro (2008.10-2011.08) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK606 TRW

PMK606 Pompa hamulcowa TRW

    Ocena:
numer części:

PMK606

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez PMK679
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń2
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937408948
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez PMK679

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK606 TRW

POMPA HAM LUCAS PMK606
numery OEM:
CITROËN      4601 K2
PEUGEOT      4601 K2
zamienniki:
0 204 123 516
brak
BOSCH
H239004.8.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1286
brak
FERODO
5024
brak
Car S.p.A (InterCar)
4007606
brak
GIRLING
821930
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK606 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.