| Strona zabudowy | Oś przednia |
| po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
| Ciężar [kg] | 0,111 |
| nr EAN | 4046001192234 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1208 VAICO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
4A0407181, 4A0407181A, 4A0407181B
| AUDI | 4A0 407 181 | |
| AUDI | 4A0 407 181 A | |
| AUDI | 4A0 407 181 B | |
| SEAT | 4A0 407 181 | |
| SEAT | 4A0 407 181 A | |
| SKODA | 4A0 407 181 | |
| SKODA | 4A0 407 181 A | |
| SKODA | 4A0 407 181 B | |
| VOLKSWAGEN | 4A0 407 181 | |
| VOLKSWAGEN | 4A0 407 181 A | |
| VAG | 4A0 407 181 | |
| VAG | 4A0 407 181 A |
Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1208 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.