Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-1922 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-1922 VAICO

V10-1922 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-1922
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-1922
V10-1922
vaico V10-1922 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-1922 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-1922 vaico

przewidywany termin wysyłki: ?

:3 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numery handlowe:

09G 325 429 A

numer części:

V10-1922

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Typ skrzyni biegów 09G
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez mechanicznej skrzyni biegów
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,34
nr EAN 4046001479106
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
V10-0445 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
V10-1878 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-1922 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SCALA, SUPERB II, VW GOLF V, GOLF VI, JETTA III, JETTA IV, NEW BEETLE 1.4-3.6 01.98-

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-1922 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-1922 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

09G321370, 09G325429A, 09G325429Akit, 9G321370, 9G325429A

SKODA

09G321370, 09G325429A, 9G321370, 9G325429A

SEAT

09G321370, 09G325429A, 9G321370, 9G325429A

numery OEM:
AUDI      09G 321 370
AUDI      9G 321 370
SEAT      09G 321 370
SEAT      09G 325 429 A
SEAT      9G 321 370
SEAT      9G325429A
SKODA      09G 321 370
SKODA      09G 325 429 A
SKODA      9G 321 370
SKODA      9G325429A
VOLKSWAGEN      09G 321 370
VOLKSWAGEN      09G 325 429 A
VOLKSWAGEN      09G 325 429 A kit
VOLKSWAGEN      9G 321 370
VOLKSWAGEN      9G325429A
VAG      09G 321 370
VAG      09G 325 429 A
VAG      09G 325 429 A kit
VAG      100 325 0009
VAG      9G 321 370
VAG      9G 325 429 A
VAG      9G 325 429 A kit
MINI      24 11 7 551 080
MINI      24 11 7 566 356

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-1922 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.