Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-3018-1 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018-1 VAICO

    Ocena:
numer części:

V10-3018-1

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
alternatywnie 
Typ skrzyni biegów S-Tronic (DL501)
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj filtra Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,034
nr EAN 4046001799709
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5, PORSCHE MACAN 1.8-4.2 06.07-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018-1 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018-1 producenta VAICO

AUDI

0B5325330A, B5325330A

numery OEM:
AUDI      0B5 325 330 A
AUDI      B5325330A
SEAT      0B5 325 330 A
SEAT      B5325330A
SKODA      0B5 325 330 A
SKODA      B5325330A
VOLKSWAGEN      0B5 325 330 A
VOLKSWAGEN      B5325330A
VAG      0B5 325 330 A
VAG      B5 325 330 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.